MIN ÄLSKADE MAMMA !!!

Allmänt / Permalink / 47
Ojojoj! Vad det blir lite bloggande för mig nu ! Men vi håller på med torpet och tomten tills sent in på kvällarna.
Jag är helt slut när jag kommer hem.
 
På Söndag så fyller min underbara mamma 80:år !!!
Det skall bli så roligt att uppvakta henne. Och sedan att man får träffa alla syskon och hela tjocka släkten är ju jätte kul det med.
                                                         Jag älskar dig min fina mamma !!!
 
 
Det var lite från mig.
 
Kramar i massor / Jane
 
 
 
#1 - - Paula´s Blogg:

Härligt med kalas för din mamma :) Och att träffa alla syskon!
Snart ska jag iväg o handla. Sen blir det vattengympa :)
Kramen om

#2 - - Maria:

Vad vackert skrivet och stort grattis till din fina mamma :) Härligt med kalas :D Vad roligt med lite fix på torpet. Härligt och fixa och göra fint nu till sommaren :)
Ha en fortsatt underbar tisdag..
Stor kram
// maria

#3 - - Maria:

Hej bästa du!
Det hade ju varit kanon om du också hade skaffat dig instagram :) Hoppas hon snart vill hjälpa dig med det, hade varit riktigt roligt :D
Stor kram bästa du
// maria

#4 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Tur att du bloggade nu för annars hade jag sjungit Tomas Ledins: vad gör du nu för tiden... till din blogg! ;)
kram!

#5 - - ✫ Fru Eriksson:

Så fint inlägg & vilken vacker m,amms du har...
Min gick bort blott 53 år:(

#6 - - Eva`s blogg:

Åh är det där ni bor? vilket fint hus å lilla mamma då är hon 1 år yngre än min lilla mamma :) mys på fina du kramen

#7 - - Linda Rö:

Grattis till din mamma från mig..
Och en stor kram till dig vännen...

#8 - - TantGlad:

ååh så fint du skriver om mamma. Mamma är alltid mamma. Fint kort på henne.
Varma kramar från mig!

#9 - - Therese:

Hoppas ni får ett underbart firande! Kram

#10 - - Åsa (Gogummans mamma):

Hoppas min dotter en vacker dag skriver så fina ord om mig :)

#11 - - Browneyedgirl:

Vad fin mamma du har =) Vad skulle man göra utan sina älskade föräldrar undrar jag ibland....Kram fina och ha en bra dag <3

#12 - - dianasdrömmar:

Vackert skrivet till din fina mamma stor kram Diana

#13 - - camilla:

Åååå ett STOOORT grattis till din fina mamma.
Vilket fint kort på henne.
Kram!

#14 - - Ergo Sum:

Vilken fin mamma du har! Trevligt att få ärva de vackra generna *ler* Och du, vilken fantastiskt utsikt ni har från er lägenhet! Fotot påminde mig om Astrid Lindgrens "Skymmnningslandet", sagan om herr Liljonkvast som kommer och tar med sängliggande barn på spännande resor just i skymmningstimman över Stockholm...
Många kramar

#15 - - Mimmi:

Grattis till din mamma. Min far fyller 75 år i sommar. samma dag min dotter fyller 10 år. Kram

#16 - - Hörni!:

Så fint skrivet om din mamma. :)
Och vilken underbar bild med de rosa molnen! :)
Kram på dig!

#17 - - Izabell:

Grattis till din fina mamma!:) Vilken snygg solnedgång:)

Kraam Izabell

#18 - - ansepanse:

vad fint du skrivit om din fina mamma - GRATTIS till henne från mig också
vilken underbar kvällsbild :)
ha det bra fina Jane
bamsekramen

#19 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Stort grattis till din mor! :)

#20 - - Sara - Hold on be strong :

Fint inlägg!!

#21 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vilken fin bild! Visst blir det mindre bloggat så här på vårkanten, men det gör ju inget! Hoppas du får ett härligt firande av din fina mamma.
Kramar i massor!

#22 - - Tina:

Grattis till din fina mamma, jisses 80 år, hon ser mycket yngre ut, bra gener där.....fina ord till en fin mamma. Kramisar Tina

#23 - - ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!:

Förstår att du är helt slut när du kommer hem så bloggen blir lite lidande;)

#24 - - Paula´s Blogg:

Här skiner solen idag :) Härligt!
Nå, vi får se vad doktorn säger åt dottern....misstänker bihålorna...
Ha en bra torsdag!
Kram på dej

#25 - - Dragana:

Oj, vilken härlig ålder!
Hoppas att ni får ett mysigt firande med din mamma! :)

#26 - - Fina Frun :

Åh fina mamsen :) Hoppas hon får en fantastisk dag!
kram/
Fina Frun

#27 - - ansepanse:

Sv: tack allra snällaste Jane
kramar <3

#28 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hoppas du har en bra dag denna löningsdag och allt ;)
Kram!

#29 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Vilken fin dikt. Och vad ung din mamma ser ut på bilden, ser inte ut att bli 80 år inte. Härlig himmel på första bilden med.
Hoppas ni fåt ordning på tomten snart så du kan blogga lite mer ;-)
Kram så länge så hörs vi.

#30 - - ansepanse:

Sv: tack snälla vännen
bamsekramen och en fin kväll till dig Jane

#31 - - Micke:

Din mamma ser ju bra mycket yngre ut än 80!!!
Stort grattis i förskott till henne! :-)
sv:
Tack så mycket, Jane! :-)

#32 - - Eva`s blogg:

va skoj vilket blev det? hoppas du hade trevligt med mamma :) kramen fina

#33 - - ansepanse:

Sv: mm, det är en helt annan sak att ta blommor ifrån en container, där är de ju redan bortslängda
önskar dig en fin helg Jane
kramar <3

#34 - - Veiken:

Menar du att kvinnan på fotot är 80 år? Vilken ungdom! Jättefin! Massor av kramar till er båda! :)

#35 - - jessica:

Å vad härligt, hoppas ni får en bra kväll nu. kram

#36 - - fialia:

åhh så trevligt att få träffa alla under de omständigheterna,
ha det nu så trevligt.
Fia

#37 - - Tommy:

Sv: Tack ska du ha!

Jag är tillbaka, kunde ej radera bloggen då det inte fungerade och det är jag i dag glad för! Fått tänka och fundera och det är ni underbara som uppskattar bloggen som gör att jag fortsätter.

STOR KRAM

#38 - - Maja:

Fina bilder och fin blogg:)<3 Alltbra?:)

#39 - - Emi:

Åh vilken fin himmel!!
sv: Tack så mycket!

#40 - - shadaim12.wordpress.com:

Grattis till mamma jane =)
kram fina

#41 - - Freja:

Tack för ditt fina stöd på min blogg finaste Jane!

#42 - - Linda Rö:

Tassar in och önskar dig en underbar söndag..
Kram

#43 - - Maja:

Fina bildeer!<3

#44 - - Micke:

sv:
Lite sent ute med att önska en bra tillbax, men jag hoppas helgen varit lika bra för er som den varit för oss. :-)
Ja, jag har verkligen en fantastisk hustru! :-)

#45 - - Eva`s blogg:

:Hej snäckan ..hoppas allt är bra med dig massa kramar till dig

#46 - - Mia:

Du J, Din mamma ser väldigt ung ut för att fylla 80, fantastiskt !!
Om Min mamma hade levt hade hon varit 76 år,,,men hon blev bara 59..Vacker dikt om Din finfina
mamma, Men Mina minnen ifr Min mamma lever kvar varje dag år ut och år in :-)Ha ett riktigt Praktkalas för Det ska man ha när man fyller 80 ;-) Många varma aprilkramar Mia/Pinkladycookbook

#47 - - Kort:

Åhhhhh, så vacker dikt ♥ hoppas mamma läst den =)

Till top