VÅR !!!

Allmänt / Permalink / 38
Det kan ju inte stå God Jul här längre!
Nu är ju våren här på riktigt!
Jag har fortfarande varken tid eller lust för att blogga, men så småning om så är jag väl igång med det med.
 

Men som det ser ut nu så fortsätter jag med min bloggpaus ett tag till.
Tusen tack för att ni tittar in.
Kramar i massor / Jane
 
#1 - - kort:

Puss och kram goa syster ♥ ♥ Fast du bor 16 mil bort har din vår kommit säkert 20 dagar längre än vår =) kramar ♥

#2 - - Eva:

Härligt att allt är ok med dig :) tack för din kommentar kramar till min finaste bloggvän

#3 - - Freja:

Åhh, hej, så kul att se dig! Jag tittar in här varje dag, i dag blev det en glad överraskning!

#4 - - Hörni!:

Ja vår, visst är det härligt! ha det fortsatt bra på din fortsatta bloggpaus. :)

#5 - - Ergo Sum:

Kramar Jane!!! Härligt att du hör av dig. Hoppas att allt är väl med dig och de dina? Kram

#6 - - Millans Värld:

Ha det så gott så länge.
Njut av våren!
Kram

#7 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

hej Jane roligt att höra från dig :)
Ta den paus som du behöver och jag ser mycket fram mot din återkomst :)
Ha det nu superbra och ta hand om dig och dina nära så hoppas jag snart att du är tillbaka i bloggvärlden igen för jag saknar dig :)
tusentalskramar från mig

#8 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Kikar in och ger dig en stor onsdagskram

#9 - - Paula´s Blogg:

Härligt att du mår bra! Blogglusten kommer snart ska du se..våren ja, vi har haft KALLT o SNÖ! Men idag regnar det o är plusgrader! Ändrar snabbt!
Ha en härlig helg!
Kramisar

#10 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Kikar in och ger dig en varm onsdagskram till fina Jane
Hoppas att allt är bra med dig

#11 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Kikar in och ger dig en bamsekram och hoppas att allt är bra med dig

#12 - - Freja:

Hoppas du har en härlig vår!

#13 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Kikar in och ger dig en solig lördagskram

#14 - - Linda <3:

Så skönt att våren är här :) <3

#15 - - Eva:

God morgon Jane ...hoppas du har det bra men det har du det vet jag :) njuter o kanske fixar i huset? har det börjat att blomma där? kramen

#16 - - Eva:

Glad påsk önskar jag dig och de dina hoppas allt är bra med er kramen

#17 - - Freja:

Jag tittar in för att önska dig en riktigt Glad Påsk!

#18 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane kikar in och vill önska dig en jättefin påsk
Hoppas att allt är bra med dig och att du snart är åter i bloggvärlden igen :)
Ta hand om dig fina du
En massa kramar från mig

#19 - - TantGlad:

Tittar in och önskar fina dig en fortsatt jättefin påsk!
Kramkram

#20 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Här kommer en solig hälsning från Tyresö
Hoppas att allt är bra med dig Jane och att du får många fina dagar ute i ditt torp :)
Ta hand om dig en hel massa kramar till fina du

#21 - - Eva`s blogg:

God morgon Jane ....hoppas du hade en fin valborg o får en fin 1 maj och att allt är bra med dig kram

#22 - - ansepanse:

nej :) det kan ju inte stå GOD JUL hela året heller :)
ha det gott
kramar finaste Jane

#23 - - Freja:

Idag länkade jag till dig, eftersom jag precis fått min 20000:de kommentar, och du dels är en av de som var först att kommentera när jag började blogga och din blogg är dessutom den blogg jag följt längst. Jag går fortfarande in här dagligen och hoppas du ska ha fått blogglusten tillbaka, men jag hoppas du har det bra i alla fall!

#24 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane tittar in till dig och vill önska dig en fin onsdag en stor kram från mig

#25 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane vill önska dig en härlig helg!!!
En massa kramar

#26 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Tittar in och ger dig Jane en onsdags kram

#27 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Vill önska dig Jane en underbar helg med mycket sol och värme :)
En massa kramar från mig

#28 - - Freja:

Hoppas du har det bra och har laddat för en fin sommar i ert torp!

#29 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Vill önska dig Jane en bra nationaldag och jag hoppas att allt är bra med dig en massa kramar från mig

#30 - - Eva`s blogg:

önskar dig o din familj en ljuvlig midsommar Jane hoppas allt är bra saknar dig här!! kram kram

#31 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane vill önska dig en riktigt riktigt fin midsomar!!! :)
En stor kram till dig

#32 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Haha! snart är du nog tillbaka igen! ;)
Glad midsommar!!!

#33 - - Freja:

Nu är sommaren här, hoppas du har det bra!

#34 - - countryliving:

Hoho! Här är hon med torpet ;) Jag har skickat in papper för att bygga ut nu och trivs fortfarande som fisken i vattnet. Hoppas allt är bra med dej! jag saknar dej faktiskt! Finns det inte någon annanstans man kan följa dej på? (förutom Instagram)

#35 - - Eva`s blogg:

Jane ..hoppas allt är bra blir lite orolig har inte hört från dig alls på länge ...hade kanske hoppats på ett mail...hoppas du läser detta kramar i massor

#36 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

hej jane! hoppas att du har det fint fint i det underbara vädret :) Ha en fortsatt underbar sommar kram kram

#37 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att allt är okej hos dej :)
Varmt har vi ju haft i sommar, samt åska då!
Ha en fortsatt bra sommar!
Kram

#38 - - Freja:

Nu är sommaren är för fullt, hoppas du har det härligt med din familj och i ditt torp!

Till top