SALONGEN BÖRJAR TA FORM !!!

Allmänt / Permalink / 22
Nu så börjar min salong att bli färdig!
MIna nya stolar och schamponering har kommit på plats.
Likaså börjar min extensionshörna att ta form.
Kassadisken och kassaapparaten är på plats.
Det blir mycket skrivande om salongen! Men jag tycker att det är så roligt. Snart så är man väl inne på gamla spår igen.
 
Stor kram på er mina vänner. / Jane

 

 

#1 - - Freja:

Åhh, så stiligt, vilken lyxsalong! Jag hade inte vågat gå in där nästan, det där är för finare damer än mig ;-)

#2 - - Ergo sum:

Fint! *ler* Och när kan jag komma? ;))

Kram

#3 - - Fina Frun.se:

Vad fint det ser ut!

#4 - - kort:

Jättenyggt ♥ sewr fram mot lite hårvård i din härliga salong ♥ kramar i massor ♥♥♥♥

#5 - - Eva`s blogg:

Åh du är på G här inne nu och jag har missat ...super fint & så kul för dig Jane :) ser fram emot att se o höra om din salong kramar

#6 - - ✫ Fru Eriksson:

Snyggt ...Snyggt ...Snyggt & Lyxigt :)

#7 - - viveka:

Hej Jane.
Jag har tänkt på dig å vart tog du vägen. Kul att du tittade in på min blogg.
Vilken fin salong du håller på att skapa.
Kram
Viveka.

#8 - - Eva`s blogg:

God morgon tjejen ....hur går det för dig? spännande kram

#9 - - Therese:

Wow vad fint! Dit skulle jag gilla att gå! Kram

#10 - - Paula´s Blogg:

Jättefint :)
Hoppas att du har det fint!

Kramen om

#11 - - kort:

Kommer in och kramar om dig ♥ och säger GRATTIS igen ♥

#12 - - countryliving:

Nämen oh, du HAR ju börjat blogga igen!
Vilken snygg salong! Nu måste jag läsa ikapp!!

Kram!

#13 - - Mia:

Åhhhh så fint och ser så härligt rofyllt ut med många fina detaljer att kika på medan man väntar på sin tur :-D Hit skulle jag mer än gärna gå och bli ompysslad eller faktiskt bara sitta o njuta ;-) kram fina o hoppas allt är bra med dig ♥

#14 - - Maria:

Hej Jane!
Vad roligt med ny salong. Hoppas allt går bra och att du mår bra.
Ha en fortsatt härlig dag.
Kram
Maria

#15 - - kaffehörnan:

Vad fint
kram

#16 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du har det fint!
har ny bloggaddress :)

Kram,kram

#17 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hoho! Nu bloggar du nästan lika sällan som jag :)
Hur är det med dej och var ligger din salong? Ser precis ut att vara i min smak! :) Och förresten, har du skaffat FB eller Instagram än? Jag finns på instagram under Countrylivingintheciity då jag lovat min kille att inte följa bantnings-sajter eller annat som inte är bra för mej :)
Idag är det min födelsedag förresten. Jag fyller 37 och tycker det är jättekul! Kram!

#18 - - Eva`s blogg:

Åh Jane!!! jag såg nog att du kommenterat hos damen ovan så glad av att se dig men tyvärr inte så ofta då ju hur är allt? hur mår du? STOR kram hör gärna av dig ....

#19 - - Paula´s Blogg:

Hoppas att du mår fint! Såg också att du kommenterat ovanstående :)
Flyttat min blogg till wordpress nu :) Trivs betydligt bättre :)
Ha det bra!

Kram

#20 - - kort:

Här var det inget nytt under solen ;) Passar på att krama om dig och längtar grymt till sportlovet =) Älskar dig massor ♥♥♥ kramar från syrran

#21 - - kort:

Är så jäkla nyfiken, på du vet vad =) ser så fram mot när vi ses ♥ ♥ kramar i massor från syrran =)

#22 - - Krönikören:

Det ser verkligen jättefint ut! Grattis!

Till top