RÖTT RÖTT RÖTT !!!

Allmänt / Permalink / 7
I dag så kom det en jätte färgstark person till min salong, Hon är förövrigt min väninnas dotter.
Hon är en underbar och väldigt modig tjej tycker jag med tanke på färgval.
Det är lite kul för mig som frisör att experemetera med färger.
Det blev ju jätte fint. Eller hur?
Nu skall jag gå och lägga mig för jag är jätte trött. Men jag återkommer snart igen.
 
Stor kram till er alla / Jane
 
 
 

 
#1 - - Freja:

ja, jättefint! Jag vet inte om du läst hos mig, men jag har ju klippt av mitt långa hår och har experimenterat vilt med färger. Helst skulle jag vilja att min frissa kunde fixa rosa eller grönt, men just nu lyckades hon iallafall göra håret lila och rött, det var bra det med!

#2 - - Millans Värld:

Å jag älskar rött hår. Det hade jag under åtskilliga år.
Det ser supersnyggt ut!
Kram och ha en fin dag!

#3 - - fialia:

Jättesnygg färg, har själv väldigt rött hår.
ha de Fia

#4 - - kort:

Jättesnyggt blev det =) Tufft...kramar i massor, när jag kommer så blir det inte rött ;)

#5 - - Ergo sum:

Fantastiskt fint!! Nästan samma färg som jag försökte få en gång i tiden.. Hoppas allt är väl?

Kram

#6 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Vilken härlig färg! Det är sånt man blir glad av. Själv funderar jag på att lägga i lite ljusa slingor för att hålla kvar sommarkänslan så länge som möjligt!
Må så gott
Kramen

#7 - - TantGlad:

Jättesnyggt Jane. Vilken härlig färg....wooow.

Må så gott och kvällskram från mig.

Till top