NU HÄNDER DET SAKER !!!

Allmänt / Permalink / 24
Hej mina vänner.
 
Ojojoj!!! Vad jag har varit dålig på att uppdatera här inne.
Men det har sina förklaringar.
 
Min äldta dotter har köpt en lägenhet och flyttar hemifrån våren 2015.
Hon har även tagit studenten.
Nästa år är det min yngsta dotters tur. ( Hua vad stora dom har blivit )
Det har hänt så jättemycket, både roliga och tråkiga saker i mitt liv så jag måste sätta mig ner och göra ett ordentligt inlägg och berätta.
 
Men jag kan säga så mycket att jag har köpt mig en ny frisörsalong som givetvis skall gå i glamourens tecken.
Dom här tapeterna sitter i min salong. Coola eller hur? 
Det är lite stressigt nu med allting.  Men jag lovar att återkomma inom kort och berätta mer om allt.
 
En STOOOOOR skön sommarkram till er alla / Jane
 
 
 

#1 - - kort:

Gud så snyggt det blir ♥♥♥ Klart det ska vara glamour =) Ska bli kul att få se din salong i verkligheten =) Pussar och kramar i massor ♥♥♥♥♥ syrran

#2 - - Paula´s Blogg:

Vilken fin salong du köpt! J ibland är det mycket både glädje o sorg. Här ska äldsta dottern flytta till Helsingfors o studera nu i augusti! Vi ska dit vecka 34 o hjälpa henne att komma igång! Skolan börjar den 25 augusti, så vi är där veckan före :)
Hoppas att du o familjen mår bra!
Kram, kram

#3 - - Freja:

Minsann, här händer det saker ser jag! Jag oroar mig redan för hur det ska bli när barnen flyttar hemifrån, dottern är inne på att gå ett gymnasium många mil bort, så hennes flytt blir kanse redan när hon är 16. Hua... Och salongen ser superlyxig ut, så kul! Jag gissar då att din operation gett bra resultat, så du kan återuppta frisöryrket utan smärta, det glädjer mig mycket i så fall!

#4 - - TantGlad:

Härligt höra av dig Jane. Vilken otroligt vacker salong och naturligtvis ska den vara i Glamourens tecken. En stunds avkoppling med lite lyx hos frissan är aldrig fel. Härligt vännen.
Kramar i massor och lycka till så länge.

#5 - - Anonym:

ÅH välkommen finaste bloggvän såå roligt att du har köpt en salong :) wow såå snyggt hoppas allt är bra annars kul med dottern tiden går snabbt ...massa kramar till dig

#6 - - Eva`s blogg:

vet inte om du fick min kommentar dock ej anonym kram

#7 - - ✫ Fru Eriksson:

Men Såååå skojsigt att "se" Dig igen & waoooo vilken fin Salong - Önskar dig riktigt Lycka Till & Grattis till din dotter som tagit studenten + köpt lägenhet/Kram

#8 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Åååååh vad roligt att du Jane är tillbaka i bloggvärlden igen, har saknat dig!!!
Ett stort grattis till din dotters student och lägenhet och ett stort grattis till din frisörsalong så klart den ska gå i glamourens tecken :)
Spännande att få höra vad somn har hänt under din paus :)
En bamsestor kram till dig från mig

#9 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Välkommen tillbaka Jane! Du har varit saknad kan jag säga! Samtidigt är det så att det verkliga livet kommer alltid i första hand och det finns nog ingen bloggare som inte förstår detta.

Nu ser jag fram emot att hörs om allt som hänt sedan sist! Och grattis till din nya, fina salong, den blir superfin kan jag tro!
Kramar

#10 - - Marie:

Hej Jane och tack för din kommentar. Skönt att du mår bra nu och åh vad kul med salongen!
Jag har tappat blogglust o ork, har varit på landet sen påsk ungefär och dagarna flyter ihop i en enda röra. Inte mycket har förändrats sen sist jag skrev tyvärr.
Jättekul att höra ifrån dig! Kraaam /Marie

#11 - - fialia:

Så kul att höra från dig, salongen ser verkligen fin ut.
ha de Fia

#12 - - Annika:

Oj så fiiint. Grattis till din nya salong och till din dotters student och nya lägenhet. Ha det så bra och jag ser fram emot att få höra mer om allt som händer och har hänt. Kram.

#13 - - kaffehörnan:

Wow vad fint detta är hos dig. Du är flitig. Vad roligt att hon köpt lägenhet. kram

#14 - - Ergo sum:

Men HEJ Jane!!

Vad roligt att du kikar in - och vilken underbar nyhet att du köpt en salong! Det måste väl betyda att din operation gått bra och att du mår väl?? Härligt!!! Och du - vilken tjusig salong! Kanske jag skulle våga kika in genom fönstret i alla fall? :)

Tiden går himlars fort, kan tänka mig att det känns lite andlöst nervöst att dottern skall flytta. Men vilken tjej! Köpa en lägenhet i den åldern?? Det är det verkligen långt ifrån alla som kan.. Grattis! För övrigt beklagar jag verkligen din brors sjukdom. Skickar styrka!

Kram

#15 - - camilla:

Verkar vara en toppenfin salong. Var ligger den?
Ja herre gud vad barnen blev vuxna fort. Min äldsta pratar om att att flytta hemifrån :(
Kram!

#16 - - Eva`s blogg:

God morgon Jane ... hoppas du har det bra & allt är ok var ligger din salong då? får ju besöka om jag kommer dit :) massa kramar till fina dig

#17 - - ansepanse:

åh vad roligt :) din nya salong ser superfin ut, härligt att du fått din dröm i uppfyllelse :)
och dina döttrar, ja så är det, barn växer upp, blir stora och sedan flyttar de hemifrån, men på inget vis kommer de ju att försvinna ur ditt liv ändå
Sv: jo, bloggpaus :), riktigt skönt faktiskt
ha det gott finaste Jane
kramar

#18 - - Micke:

Spännande grejor på gång!!! Kul! :-)
sv:
Jodå, visst blev jag trött, men jag har ju fortfarande semester, så jag har gott om tid att koppla av och vila upp mig. :-)

#19 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Kikar in hos dig och önskar dig en fortsatt fin onsdag :) En stor kram

#20 - - Millans Värld:

Roligt att läsa ett inlägg av dig.
Supersnyggt ser det ut, härligt!
Ha det toppen!
Kram

#21 - - Therese:

Åååå vad roligt att du är tillbaka! Kram

#22 - - envingad:

Men så roligt att se dig igen! ♥
och vilken fin salong! verkligen smakfullt inrett!
Ha det så bra
Kramen

#23 - - Eva:

Hej snäckan!! hoppas allt är bra med dig & att det rullar på önskar dig en skön dag kramar

#24 - - susanne p:

Salongen ser jättefin ut!

Kram

Till top