JAG HINNER INTE MED !!!

Allmänt / Permalink / 24
Nu har jag inte haft tid att blogga då det varit så mycket med allt annat som man gör på hösten.
Både på torpet och i lägenheten.
 

Min dotters födelsedag blev jättebra!

Hon fick som vanligt sina presenter och tårta på morgonen.
Sedan så träffades vi igen kl 18.00 på  restaurang TGI Fridays.
Nu är ju båda tjejerna myndiga och det var jätte kul att få bjuda dom på varsin riktigt god drink.
Hela personalen på stället sjöng och spexade för min dotter. (Jätte roligt)
Vi hade verkligen jätte mysigt på restaurangen allihop.
På Lördagen så kidnappade min dotters kamrater henne och ordnade med en fest någonstans ute i skärgården.
När hon kom hem på Söndagen så var hon jätte nöjd.
Nästa gång så är det min gubbes tur och dagen efter så fyller min äldsta dotter 20 år...
 
Det var lite från mig.
Kramar i massor / Jane

 




#1 - - ansepanse:

då blev hon riktigt ordentligt firad :) trevligt :)
Sv: vad roligt om det skulle gå vägen med nakenhund, jag tycker också om den rasen :) och de MÅSTE ju ha kläder på sig, håller tummarna
kramar finaste Jane

#2 - - Annika:

Vilken trevlig födelsedag hon fick. Snygga brudar på fotot. Men ni har ju några fler födelsedagar kvar att se fram emot. Ha det så gott.

#3 - - mimmi:

OH vad mys!!! Kram

#4 - - millan:

Härligt!! Bra skor hon fick! Hoppas det är bra med dig! kram

#5 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Vad roligt att hon hade en trevlig födelsedag! :)

#6 - - Micke:

Ibland blir det mycket!
Ser ut som en härlig födelsedag i alla fall! :-)
sv:
Javisst är det så! Tur vi hinner ha kul innan det tar slut. :-)

#7 - - lenamari:

vilken härlig födelsedagsfest ni hade ordnat Jane !
så vackra döttrar du har !
men det är så att barnen växer nog alldeles för fort, och snart "flyger" dem ut från boet,
vad snällt av personalen att ställa upp på det viset,
jättekramar till er alla tre flickor på bilden !!



#8 - - Hörni!:

Härligt firande!
Blogga när du hinner och känner för det helt enkelt, utan dåligt samvete. Är så skönt sedan jag började tänka så. Kram

#9 - - Maria:

vad trevligt att det blev en lyckad födeledag för din dotter. Roligt med fester tycker jag.. Ha en fortsatt härlig och bra dag.
Kram Maria

#10 - - amanda:

hej vännen !
nu är jag åter igen på min gamla blogg som har börjat fungera igen !
hälsningar och varma kramar (det är kallt idag) från Amanda !

http://metrobloggen.se/fyrverkerier/

#11 - - fialia:

Så roligt för henne att bli firad ordentligt.
ha de Fia

#12 - - Veiken:

Oj, ni har verkligen samlat ihop era födelsedagar! Man kan fira året om - det gäller bara att hitta orsaker! :) Fina flickor du har! Massor av kramar!

#13 - - kort:

Pöss och kram kära syster, snart ses vi ♥ ♥ ♥ ♥ =)

#14 - - Tommy:

SV: Tack så mycket!
Jag har läkarsamtal i morgon så får se vad hon säger. Kanske hon kan få det att gå snabbare så jag får tid hos reumatologen!

#15 - - Tommy:

Sv: Det hoppas jag med!

Sköt om dig!
KRAM

#16 - - Ergo Sum:

Härligt att ni fick fira så mysigt! ja, du Jane - två vuxna döttrar.. *ler* Hoppas din höst fortsätter att vara bra! Kramar

#17 - - Susanne P:

Förstår att det är mycket nu.
Men kul att du lämnar ett avtryck!

Kram

#18 - - Victorias Jul:

Det brukar vara väldigt mycket att göra innan snön kommer, Grattis i efterskott till din dotter ni ser ut att ha haft en bra födelsedag

#19 - - Eva`s blogg:

men åh va mysigt & jag förstår att det är mkt att fixa nu på hösten :) fin dag hon fick :) å fina presenter ...fina är ni som tusan :) hi hi ha en skön dag kramar

#20 - - Ergo Sum:

*ler* Tack för din fina kommentar inne hos mig! Jag skrev ett svar där.. Hoppas att du mår väl!

Kramar

#21 - - camilla:

Vilket kalas!
Tror jag det att hon blev nöjd med sin dag.
Ett STOOORT grattis till henne!
Kram!

#22 - - Eva`s blogg:

kikar in & ger dig en höst kram ;)

#23 - - Linda ♥:

Hoppas att ni hade en fin födelsedag. Ser ut som att den blev lyckad iallafall :)

SV; Det va alldeles fantastiskt <3

#24 - - Eva`s blogg:

Fredag & såå skönt hoppas du får en härlig dag o kramar till dig

Till top