GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR !!!

Allmänt / Permalink / 60
Hallå mina vänner!
Jag har haft väldigt dåligt med tid för bloggandet. Sedan så har jag fått problem med att få in bilderna i datorn, och det där med att blogga utan bilder är ingenting för mig.
Men det kommer att ordna upp sig med både tid och dator lite längre fram.
Då har jag massor att berätta och ta igen.
Nu vill jag önska er en riktigt god Jul och ett makalöst Gott Nytt År ♥♥♥
 
KRAMAR I MASSOR / Jane
#1 - - Fina Frun :

Önskar dig en fantastisk jul och ett lika underbart nytt år! kram

#2 - - envingad:

Önskar dig också en underbart God Jul och hoppas den blir magisk på alla sätt och vis! Ha det gott!
kramis

#3 - - kort:

Saknar dig här på bloggen och bilder på ditt julfina hem =( Ringer dig när jag slutat skriva. Massor av kramar ♥♥

#4 - - Annika:

Ha nu en riktig skön Jul och ett riktigt Gott nytt år på dig.
Kram.

#5 - - Freja:

Fina Jane, ha en fantastiskt fin jul och ett glittrigt nytt år, så ser jag fram emot att höra mer om hur du har det vid ett senare tillfälle!

#6 - - Linda Rö:

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR…
Stor kram till dig…

#7 - - Mia:

Säger Tack och detsamma, hoppas din och de dinas jul o nyår blir supermysiga! Kramisar i massor tills vi ses igen :-D

#8 - - TantGlad:

Hej vännen.
Hoppas att datorn blir snäll med dig så du får in bilder. Önskar dig detsamma. God jul och Gott nytt år.
Kraaaam.

#9 - - ✫ Fru Eriksson:

Så trist,men...En riktigt God JUl & Gott Nytt År önskar jag/Julekramar från mig som träffat Tomten hihi

#10 - - Therese:

God Jul på dig också finis! Ser fram emot när du kommer tillbaka! Kram

#11 - - Therese:

God Jul på dig också finis! Ser fram emot när du kommer tillbaka! Kram

#12 - - Paula´s Blogg:

Önskar dej en riktigt God Jul o ett Gott Nytt År!
Kram på dej

#13 - - Ergo Sum :

Fina Jane - jag hoppas allt är väl med dig och dina fina flickor? Jag önskar också er en finfin jul och ett gott nytt år. Kram på dig

#14 - - Eva`s blogg:

Hajj på dig ...åh va skoj att se dig! skönt att du har det bra å du vet att du alltid kan skriva till mig på mailen om du vill :) ta hand om er & njut av julen finaste blogg vän kramar i massor till dig & familjen

#15 - - kort:

...............¨♥*✫♥,
.........,•✯´.........´*✫
.......♥*................ __/\__
.......*♥............… ..*-:¦:-*
...¸.•✫.............……/ .•*•.\
...~`,`~.................. |
¸....✫................... *•*
´¸...*♥..´¸...........*♥♫♥ *
´¸¸♥*................✯•♫•♥ •*
´¸.•✫ .............. *♥•♫•♫♥*
~`,`~............. ✯♥•♦♫♥•♥*.
`.✫`.............. *♥☺♥•♥•☺♥*.
●/ ................✯♥•♥♠♫♥#♥•♥ *..
/ ▌................*♥♫•♥♫•♥♫♥ •♫♥*
/ \....................... ╬╬╬╬
──────╔╦╗╔╗╔╗╔╗╗╔───────
──────║║║╠─║─║─╚╣───────
──────╝─╚╚╝╩─╩─╚╝───────
╔═╗╗─╔╔╗─╦╔═╗╔╦╗╔╦╗╔╗╔═╗
║──╠═╣╠╩╗║╚═╗─║─║║║╠╣╚═╗
╚═╝╝─╚╝─╩╩╚═╝─╩─╝╩╚╩╩╚═╝

#16 - - Millans Värld:

Önskar dig en skön och behaglig jul och ett Gott Nytt År!
Kram

#17 - - envingad:

En God Jul och ett Gott Nytt År önskar jag dig också
kramisar

#18 - - Linda Rö:

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR...
KRAM

#19 - - ansepanse:

EN RIKTIGT GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR till
dig också finaste Jane
julkramar från ansepanse

#20 - - Ida marie jenny {gravid med bf 29 april} ♥ :

sv. Jaha! :) det är så mysigt där!

#21 - - Eva`s blogg:

God jul på dig min fina blogg vän :) ta hand om dig/er å ha det gott kramar i massor

#22 - - TantGlad:

God Jul och Gott Nytt år till dig åkso!

#23 - - kort:

♥ GOD JUL ♥ min älskade syster ♥

#24 - - Micke:

En riktigt God Jul önskar jag dig och dina kära! :-)
Ha det riktigt bra och njut varje minut!

#25 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

VILL ÖNSKA DIG JANE EN JÄTTEFIN JUL OCH HÄR KOMMER KRAMAR I MASSOR TILL FINA DU CARINA

#26 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Tack detsamma! Och fotona ser jag verkligen fram emot sen ;)
Kram!

#27 - - Eva`s blogg:

God jul finaste du kramen

#28 - - viveka:

Gott Nytt År Jane.
Kramis
Viveka

#29 - - Synskadad fyrabarnsmamma :

Kikar in och vill önska dig en fortsatt underbar lördag! Många kramar Carina

#30 - - Mormor:

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!/Mormor

#31 - - Eva`s blogg:

Hoppas du har det bra & jag vill önska dig ett riktigt gott slut på 2013 kramar fina du

#32 - - kort:

Gott nytt år min älskade syster, kram

#33 - - Eva`s blogg:

GOTT NYTT ÅR FINASTE DU KRAMEN

#34 - - kort:

★˛˚˛*˛°★SNART 2014!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★GOD FORTSÄTTNING OCH★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•...'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*.˛ ...★..*.*★*.★
Puss och kram från syrran

#35 - - Marie:

Gott Nytt År Jane!
Kramar /M

#36 - - Anna - mamma till två prinsessor och en prins:

Önskar dig ett Gott Nytt År fyllt av lycka och välmående.
Kram

#37 - - Kaffehörnan:

Tack desamma till dig

#38 - - Susanne P:

Jag önskar dej en god fortsättning på det nya året!
Kram

#39 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Hoppas du har en bra helg! Kram!

#40 - - kort:

Åhhh så jag älskade "Fröken Frimans Krig" Hade jag eller du varit född på 1600-talet hade vi blivit brända på bål som häxor för vår "egensinnighet", med vår egen vilja och tänkande....att UNDERKASTA sig något/ samhället har aldrig funnits på din eller min världskarta...stödet har vi alltid haft i varandra, alltid ärliga och sanna mot varandra ♥ Denna film gav mig bara den bekräftelse som jag alltid haft ♥ Du är mitt bästa STÖD och BEKRÄFTELSE här på jorden min älskade syster ♥♥♥...

#41 - - amanda:

hej vännen !
Det är länge sen ! hoppas vi syns snart !
jag skriver för att min
blogg har inte fungerat på flera dagar !!! nu blev jag så trött på det,
att jag flyttat mig till en annan, och hoppas att det funkar bättre !
kramar till dig...från mig Amanda !

http://amandamar.blogg.se/

#42 - - Eva`s blogg:

Hoppas att 2014 har börjat bra för dig min vän :) kramen

#43 - - Linda Rö:

God fortsättning...
Stor kram

#44 - - Eva:

Julen är slut kom åter igen nu :) kramar finaste vän

#45 - - countrylivingintheciity.blogg.se:

Kikar bara in för att berätta att det går mycket bättre med min son nu. Han vill prova att bo med mej en vecka nu! Helt otroligt!

Jag saknar dina inlägg! Kram!

#46 - - kort:

Nu har vi tittat på träpatronerna, så bra serie som jag missade när den gick på TV....kramar i massor =)

#47 - - Eva:

Hejjjjjjj Jane hur är det med dig? här är allt bra o hoppas du har det bra alla fall massa kramar

#48 - - Linda Rö:

KRAAAAAMMMMMM

#49 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej fina Jane! Hoppas att du mår bra! Hoppas att du är snart tillbaka! Ha det så bra så hoppas jag att du snart är tillbaka :) Massor aav kramar från mig carina

#50 - - kort:

Nu får du baske mig göra ett nytt inlägg så det inte står God Jul och Gott nytt år längre ;) kramar i massor älskade syster ♥

#51 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Kikar in och önskar dig Jane en jättefin lördag! :) Hoppas att allt är bra med fina du
Har ordnat den bästa praktikplats man kan tänka sig!!! Ha nu en fortsatt jätteskön lördag. Många kramar Carina

#52 - - kort:

Kommer in och kramar om dig lite ♥ ♥

#53 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

hej Jane! Kikar in och vill önska dig en toppenfredag :) Hoppas att det är bra med dig och att du snart kommer åter!!! :) Många kramar till fina du Carina

#54 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej fina Jane! Jag saknar dig och hoppas att du snart är åter :)
Hoppas att allt är bra med dig och att det bara är den där TIDEN som saknas!
Ta hand om dig så hoppas jag att du snart är tillbaka :) Kramar i massor/carina

#55 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej jane vill önska dig en fin alla hjärtansdag :) många kramar carina

#56 - - Freja:

Önskar dig en fin Alla hjärtans dag och undrar lite hur du har det. Bra hoppas jag!

#57 - - kort:

Puss och kram och trevlig helg önskas er alla från oss alla ♥ ♥ ♥
Kram från syrran

#58 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

här kommer en stor söndagskram från mig
Hoppas att allt är bra och att du Jane snart är åter :)

#59 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej Jane kikar in till dig med en torsdagskram

#60 - - Eva:

Nej Jane nu är julen över och jag vill att du låter mig veta att allt är ok med dig!! massa kramar

Till top